Forum o morzu BEZ CENZURY! - opinie internautów Strona Główna o morzu BEZ CENZURY! - opinie internautów

Forum użytkowików serwisów: eMorze.pl polishSEA.com, jurata.com, jastarnia.com,
jastrzebia-gora.com, karwia.com, rewal.com, ustka.com,
wladyslawowo.com, krynicamorska.com, miedzyzdroje.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

r jag tog vassa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o morzu BEZ CENZURY! - opinie internautów Strona Główna -> Zasady, porady, prośby, informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Labi1995



Dołączył: 14 Sie 2018
Posty: 156

PostWysłany: Sro Sie 29, 2018 6:48 am    Temat postu: r jag tog vassa Odpowiedz z cytatem

Patagoniens m?l att utforma EVERlong var att skapa en sko som g?r att l?paren k?nner av de intima detaljerna p? marken och f?r en k?nsla av frihet p? sp?ren. De ville producera en sko som tar dig fr?n en helgensp?r som g?r till en 100 mils race. F?r att hj?lpa till att uppn? detta m?l arbetade Patagonia med topp ultra marathoner Jeff Browning f?r att utforma EVERlong. Browning s?ger att det fanns fyra huvudsakliga designm?l f?r EVERlong: uppringning i mellans?lets bredd / k?nsla, balansering av dragkraft j?mf?rt med vikten i Nike Air VaporMax Damen yttersulaens utformning, med ett mjukt h?ll?s och en ?vre / midfoot wrap som skulle f?rhindra Nike Air Max 90 Hombre skon fr?n k?nner sig slarvig p? backhills. Jag k?nde mig bekant med Patagonias fantastiska kl?dstreck, och jag var upphetsad att s?tta den nya sp?rl?paren p? de robusta sp?ren som omringade mitt Vermont hem! Jag fick EVERlong fyra dagar f?re t?vling 50k och tyv?rr k?nde jag mig inte hade tillr?ckligt med inbrott med dem att anv?nda dem i loppet. Men min f?rsta reaktion var att de var extremt bekv?ma med gott om t?rum utan att f? din fot att k?nna att den var flytande runt. Designen ?r avsedd f?r all funktion och liten fluff; EVERlong s?g v?ldigt grundl?ggande men praktiskt ut. Dessa gjordes f?r en l?pare. Period. Efter att ha spenderat en m?nad i EVERlong, med k?rningar fr?n fem till 14 miles p? olika sp?r och grusv?gar, har jag en b?ttre Adidas ZX 700 Womensuppskattning av vad skoen har att erbjuda. EVERlong ?r en l?g profilsko ( 23 / 19m mm, 4mm droppe)www.luzdevelas.es som erbjuder en kusig landning. Det ?r definitivt inte en h?rdl?dd sp?r l?pare. Om du ?r typ av l?pare som tenderar att k?nna en mjukare sko och en liten extra kudde p? v?garna, kommer EVERlong att leverera det h?r f?r dig - det k?ndes bra p? grusv?gar och h?rdf?rpackade sp?r och kudden aktiverade mig att ?verg? fr?n v?g till sp?r l?tt. Du kommer att k?nna stenarna och r?tterna p? fler tekniska sp?r, men det var inte ett stort problem f?r mig. EVERlong ?r l?tt och obegr?nsande p? mina f?tter. Med en vikt p? 6,1 ounce f?r kvinnor uppskattade jag att jag inte beh?vde b?ra extra vikt genom mina l?ngre k?rningar. Patagonia har gjort ett bra jobb f?r att h?lla skon l?tt, samtidigt som den beh?vs f?r att hantera den oj?mna terr?ngen Nike Air Max 90 Dames Roze som sp?ren kan sk?la ut. EVERlong-skoen ?r utformad med ?verl?gg och en mittfodral som ?r avsedd att h?lla Nike Air Max 1 Womens foten s?kert p? plattformen - de uppn? vad de var avsedda att g?ra. Jag k?nde att min fot var ordentligt l?st fast, men den inre mittfotsfolien k?nde sig inte ?verdrivande eller som den h?ll min fot p? plats p? ett restriktivt s?tt. Det gav min fot bara det r?tta st?det det beh?vde n?r jag tog vassa varv och h?rn?lar p? sp?ret. Jag har tagit den h?r skogen p? vissa varierade sp?rf?rh?llanden fr?n smuts och rotade sp?r till gr?sbevuxna ?ngar och k?nde mitt fot var v?l st?tt utan att k?nna sig fast. Patagonia EVERlong heelEVERLong har inte en h?rd h?lr?knare och ?terlitar sig p? ett system av ?verl?gg och en del vadderar f?r att st?dja h?len. Det h?r ?r det enda omr?det d?r jag k?nde att skon beh?ver mer st?d. Under mina f?Nike Air Max Tavas Damskie rsta f?rs?k tycktes det ha st?d som min h?l beh?vde p? sp?ren men det verkar ha brutit Adidas Hamburg Femmesig snabbt. Detta ger mig en k?nsla av att min fot b?rjar uttala mer ?n vad den normalt g?r (Redakt?rens anteckning - Laurie ?r en ganska extrem pronator, men det har inte orsakat hennes problem fr?n en skadem?rkning).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o morzu BEZ CENZURY! - opinie internautów Strona Główna -> Zasady, porady, prośby, informacje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group