Forum o morzu BEZ CENZURY! - opinie internautów Strona Główna o morzu BEZ CENZURY! - opinie internautów

Forum użytkowików serwisów: eMorze.pl polishSEA.com, jurata.com, jastarnia.com,
jastrzebia-gora.com, karwia.com, rewal.com, ustka.com,
wladyslawowo.com, krynicamorska.com, miedzyzdroje.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

egannen sich andere

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o morzu BEZ CENZURY! - opinie internautów Strona Główna -> Zasady, porady, prośby, informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Banning



Dołączył: 27 Mar 2020
Posty: 286

PostWysłany: Sro Maj 20, 2020 10:15 am    Temat postu: egannen sich andere Odpowiedz z cytatem

Prince is een van de meest iconische, bekende merken van tennis, maar het lijdt geen twijfel dat ze de afgelopen jaren een moeilijke tijd hebben gehad. Gelukkig zijn ze in 2015 weer helemaal terug met een compleet vernieuwde reeks rackets. Ze hebben de "big hole" -technologie, die sinds 2005 een hoofdbestanddeel is van hun racketlijnen, uitgefaseerd en bevatten nu een nieuwe technologie genaamd TeXtreme?.

TeXtreme? is een materiaaltechnologie van derden die momenteel wordt gebruikt in bijna een dozijn verschillende sporten, waaronder fietsen, autoracen, surfen, golfen, ijshockey, ski?n, snowboarden en nu tennis. TeXtreme? is in wezen een zeer dunne koolstofvezelstof met een hoge sterkte / gewichtsverhouding die wordt gebruikt om het keelgebied van de nieuwe frames van Prince te versterken, waardoor uiteindelijk de torsie wordt verminderd en de controle, kracht en stabiliteit van elk frame wordt vergroot.

Begin vorige week ging ik naar de rechtbank met de Prince TeXtreme? Tour 100T, een van de vier nieuwe TeXtreme?-frames, om te zien waar deze nieuwe lijn over ging. Zoals ik in eerdere beoordelingen heb vermeld, gebruik ik momenteel de Prince EXO3 Rebel 95, dus ik had hoge verwachtingen van de nieuwe lijn van Prince, maar ik wist niet zeker of de Tour 100T het racket voor mij zou worden. Met 10,7 gram geregen is de Tour 100T een stuk lichter dan mijn 12 ounce Rebel 95 en hij heeft een iets grotere 100 vierkante inch kop en een meer open 16x18 snaarpatroon. Al die verschillen terzijde, ik ben blij (hoewel een beetje verbaasd) om te melden dat ik voor het grootste deel het erg leuk vond om te slaan met de TeXtreme? Tour 100T, hoewel het een beetje anders is dan het frame dat ik momenteel gebruik.


Dus dat was mijn probleem. Ik dacht dat al mijn voorzorgsmaatregelen voldoende waren om een ??serieuze aanval te voorkomen. Ik had het mis en moest mijn perceptie van mijn omgeving evalueren. Wat de komende maanden volgde, was onverwacht en moeilijk te verwerken. Er waren veel kleine dingen die zich opstapelden om een ??enorme hoeveelheid angst en angst te cre?ren. Dit veroorzaakte toen een enorme hoeveelheid schaamte. Kijk, ik was er trots op dat ik een sterke, onverschrokken vrouw was die weigerde Nike Air Max 97 Uomo stil te opereren binnen het patriarchaat. Het maakt me misselijk om te denken dat zoveel van ons gedrag als vrouwen gevormd kan worden door wat mensen van ons willen om ze comfortabel te maken. Daar was ik niet tevreden mee en beschouwde mijn jarenlange hardloopaffaire over lange afstanden bijna als een flagrante terugslag tegen het 'verwachte'. Ik klink als een dromer en een beetje gek, maar het is waar.

Het feit dat mijn incident me zo diep in de war bracht, maakte me bang. Ik had geen idee hoe ik moest verwerken wat er was gebeurd en ik had het gevoel dat ik geen middelen had om contact op te nemen. Ik ben een lezer, dus ik wend me altijd tot artikelen en stukken die zijn geschreven om me te helpen; er werd veel geschreven over intimidatie en misbruik, maar niets over wat er daarna gebeurt (vooral voor vrouwelijke atleten).

Daarom Adidas Tubular Damen wilde ik dit stuk schrijven.

Voor elke vrouw die zich ooit heeft gevoeld of bedreigd: WAT je ook voelt, is het juiste.

Ik had zoveel race-gedachten in de volgende maanden dat ik mezelf belachelijk maakte, ondervroeg en beschaamde. Het was niet de bedoeling dat ik me zo lang na het gebeuren zo getroffen zou voelen. En toch begon ik te veranderen wat ik zou dragen als ik ging hardlopen. Ik gooide niet langer gewoon op wat voor me lag. Nu heb ik zorgvuldig gekeken welk shirt ik zou dragen (meestal een groot katoenen T-shirt dat van mijn vriend was) en of het lang genoeg zou zijn om mijn billen te bedekken als ik een legging droeg. Ik stopte de helft van mijn korte broek omdat ik vond dat ze te kort was en de aandacht op mezelf zou vestigen.

Buiten het kiezen van kleding begonnen zich meer subtiele, emotionele patronen te Nike Air Max 200 Pánské ontwikkelen. Om te beginnen werden bijna al mijn runs voor de paar weken die volgden gedaan in de sportschool op de loopband. Voordien had ik NOOIT op een loopband gerend; Ik had liever een miljoen rustdagen achter elkaar gehad dan er mijlen op te loggen. Als ik mijn hond niet bij me had tijdens een buitenren (soms is het te warm voor haar), voelde ik dat mijn borst gevuld werd met angst. In plaats van me een uur of zo stressvrije tijd te geven (hard nodig op de middelbare school!), Telde ik de minuten af ??tot ik klaar was.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sophienike



Dołączył: 25 Paź 2019
Posty: 2

PostWysłany: Wto Cze 09, 2020 10:07 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

World health organization provides a best practice that is all the positive health they suggest to the whole world that the follow the SOPs and learn world health organization. these are may be alobortaed the things like common usage. the Cover letter writers give the work from at door step through online technologies so you don't need to go outside.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o morzu BEZ CENZURY! - opinie internautów Strona Główna -> Zasady, porady, prośby, informacje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group